Nohejbalisté Zruče posilují tým před další sezonou:

16.04.2014 15:09

Nohejbalový klub AC Zruč-Senec 2004 posiluje tým před nadcházející sezonou. 1. posilou týmu se stal nadějný dorostenec, který již v loňské sezoně okusil jak chutná mužský ligový nohejbal, Petr Pivnička. Ten přichází do obce Zruč-Senec z Horažďovic. 2. posilou týmu se stal velezkušený ligový matador Petr Voldřich. Naše redakce

Obě dvě nové tváře zeleno- bílého dresu vyzpovídala.

 

1.   Pánové, jak proběhl Váš přesun do dresu Zruče?

Pivnička: „ Nabídku hrát za tým Zruč-Senec jsem dostal od trenera Václava Hány a tu jsem hned rád přijal.

Voldřich: „Po telefonickém rozhovoru s p. Hánou“

2.   Můžete prozradit fanouškům kluby, kde jste v minulosti působili?

Pivnička: Já hraji od roku 2008, kdy jsem začal s nohejbalem v Horažďovicích. V loňském roce jsem hostoval v 1. lize mužů za Start Plzeň.

Voldřich: „ Žatec, Č. Brod“

3.   Co říkáte aktuálnímu složení týmu?

  Pivnička: Tým je dost kvalitní, v týmu se mi moc líbí a doufám, že budeme bojovat o přední příčky.

  Voldřich: „ Složení je velmi dobré a tým silný“

4.   Petře ( Voldřich) , na ligových kolbištích jsi uznávaným hráčem, nesmírným bojovníkem. Co si ve Zruči- Senci od svého působení slibuješ a jaké máš ambice?

„ Chtěl bych pomoci týmu vybojovat zpět Extraligu“

 

5.   Petře ( Pivnička), V loňské sezoně si poprvé nahlédl na ligovou scénu, teď pokračuješ v ambiciozním klubu Zruč-Senec. Co říkáš na zimní přípravu pod trenérem Václavem Hánou?

„ Zimní příprava je dle mého na úrovni, nejen hrajeme, ale komplexně trénujeme

 

6.   Zimní příprava je v plnném proudu. Stihli jste oba již nějaký přípravný zápas nebo turnaj?

Pivnička: Za Zruč-Senec jsem byl s „Váňou“ ( Tomáš Vaňourek- pozn. redakce) na kvalitním turnaji v Českém Brodě a odehrál jsem přípravný zápas proti Janovicím. Též jsem odehrál několik turnajů za dorostence Horažďovic a několik turnajů s hráči z jiných týmů.

Voldřich: „ Několik turnajů a jeden přátelák“

7.   Petře ( Pivnička), Na konci loňského roku jsi byl nominován k exhibičnímu zápasu v dresu České Republiky na mužském MS v Nymburce proti Slovensku. Co jsi říkal, když jsi v nominaci uviděl své jméno?

Samozřejmě jsem byl mile překvapen, že jsem byl nominován do tohoto exhibičního zápasu proti výběru ze Slovenska. Bohužel z důvodu časové tísně tento zápas nebyl odehrán.

8.   Petře ( Voldřich), V loňské sezoně jsi se s Č. Brodem stal vítězem 1. ligy, nelákal Tě po roce návrat do nejlepší nohejbalové ligy Světa, kterou si několik let hrál?

„ Lákal, ale na dalším mém působení v Č. Brodě jsme se nedomluvili.“

 

9.   Ve Zruči-Senci chodí pravidelně na ligové zápasy nadprůměrné návštěvy oproti ostatním ligovým klubům. Jak se Vám oboum hraje před diváckou kulisou?

Pivnička: Za velké divácké kulisy jsem ještě nehrál, ale doufám, že mě to bude motivovat k co nejkvalitnějším výkonům

Voldřich: „Nevadí, ba naopak mě vyhecuje

10.         Máte oba nějaké přání před zahájením nové sezony?

      Pivnička: Aby se nám vyhýbala zranění a dařilo se mě, i   celému týmu.

      Voldřich: „ Aby se mě i celému týmu dařilo.“

           

        Děkuji za rozhovor a ať se daří v novém působišti.



Více zde: https://aczrucsenec.webnode.cz/news/nohejbaliste-zruce-posiluji-tym-pred-dalsi-sezonou-/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz